|
|
|
||||||||||||||||
|
AUKTIONER |
|
||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
HOLBÆK OG OMEGNS FRIMÆRKEKLUB INDBYDER TIL AUKTION Tirsdag d. 18 April. Auktionen vil finde sted i vores nye mødelokale i Post Nord bygningen, Dampmøllevej 2B. Indgangen er fra gården hvor postbilerne før
kørte ind Auktionsmaterialet være fremlagt til
gennemsyn Der vil i forbindelse med auktionen være
mulighed for at købe kaffe, øl og vand. Vi håber på en hyggelig dag, og glæder os
til at se Jer. God fornøjelse. Holbæk og Omegns Frimærkeklub. __________________________________________________________________________ AUKTIONSREGLER: 1. Auktionen
sker for indleverens regning. 2. Der
lægges ikke, for køberen, provision eller moms oven i buddet. Det der er
budt, er det der skal betales. 3. Angiven
pris er startpris. 4. Budene
forhøjes med 5,- kr. under 100,- kr., derefter med 10,- kr. op til 500,- kr. og
herefter med 50,- kr. 5. Betalingen skal ske netto kontant eller på
Mobile pay efter auktionen. 6. Hvis
købelysten løber af med jer, kan vi tilbyde at sende lottene
mod opkrævning. 7. Alt er
købt som beset. 8.
Reklamation kan kun ske på enkeltobjekter og mærker indtil 3 stk. 9. Evt. reklamation skal ske inden 8 dage
efter auktionen, og rettes til: Formanden
for Holbæk og Omegns Frimærkeklub, Finn
Waage-Jensen Agervænget 120 4420 Regstrup Tlf. 51 74 42
25 NB: Skriftlige bud modtages gerne, og varetages af Finn Waage-Jensen.
Ved enslydende bud, regnes det først indkomne som gældende Eftersalg kan først finde sted
efter alle har afregnet.
Yderlige oplysninger kan fås ved henvendelse til formanden eller et
medlem af
bestyrelsen.
|
Mærkenumrene er AFA hvor intet andet er angivet.
Afregning med indleverer, kan IKKE finde sted på auktionsdagen.
Tegn forklaring:
Y = Ubrugt
YY = Postfrisk
€ = Stemplet
* = Brev/Postkort
SKRIFTLIGT BUD
Et skriftligt bud skal opfattes som det beløb man maksimalt vil byde på et lot.
Intet bud under limit accepteres.
Betaling af købte lot sker ved modtagelsen af en faktura, samt evt. porto.
Ved køb for mere end 1000 kr. fremsendes det købte som rekommanderet post.
Skriftlige bud skal sendes til Finn Waage-Jensen, Agervænget 120,
4420 Regstrup, eller på mail til waage@dlgpost.dk , senest den 28. oktober
Lot nr. |
Bud i Kr. |
Lot nr. |
Bud i kr. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dato:_____________ Underskrift:_________________________________
Navn:_________________________________________________________
Adresse:_________________________ Postnr./By_____________________
Tlf.nr.______________